Egzaminy Cambridge English: FCE, CAE, CPE. Zadzwoń: 22 243 04 56/57
Ogólnopolskie Platynowe Centrum Egzaminacyjne Cambridge English
logo-akredytacja

Korzyści dla klientów Platynowego Centrum

Korzyści dla klientów Platynowego Centrum

Platynowe Centrum

CENTRUM: Lang LTC PL090
ADRES: Al. Niepodległości 217/8 02-087 Warsaw, Poland
www.lang.com.pl
e-mail: egzaminy@lang.com.pl
telefon: (0048) 22 243 04 57, 243 04 56

Chcemy, aby klienci Platynowego Centrum Egzaminacyjnego mieli jak najlepsze wrażenia ze współpracy z nami. Nasi pracownicy z zaangażowaniem wspierają szkoły w dążeniu do sukcesu i dbają o to, żeby kandydaci otrzymywali wszelkie wsparcie w wykorzystaniu swojego potencjału. Poniżej informacja o standardach usług, których możecie Państwo od nas oczekiwać.
Dorota Rankowska, Exam Centre Manager

Cele jakie sobie stawiamy w obsłudze klienta
Celem Platynowego Centrum Egzaminacyjnego jest zapewnienie naszym klientom profesjonalnej obsługi najwyższej jakości, przekraczającej Państwa oczekiwania. Osiągamy to, słuchając potrzeb naszych klientów i niezwłocznie dostarczając praktyczne, jasne i dokładne informacje.
Dążymy do zapewnienia najwyższych standardów usług. W tym celu regularnie mierzymy satysfakcję klientów i skrupulatnie analizujemy wyniki tego badania. Działamy szybko, aby rozwiązać wszelkie problemy lub wątpliwości, gdy tylko się pojawią.

Nasze zobowiązania
Klienci kontaktują się z nami na wiele różnych sposobów. We wszystkich naszych interakcjach z naszymi klientami chcemy mieć pewność, że czują się doceniani i cenieni.
Zobowiązujemy się świadczyć następujące usługi:

  • Kontakt z nami sprawi, że poczujecie się Państwo mile widziani, cenieni i szanowani.
  • Połączenia telefoniczne i zapytania adresujemy w sposób grzeczny i skuteczny.
  • Na nasze  wsparcie przez telefon i osobiście mogą Państwo liczyć w godzinach 9:00-17:00.
  • Nasza strona internetowa jest regularnie aktualizowana o szczegóły dat, cen i miejsc egzaminów.
  • Dbamy o przejrzystość, profesjonalizm, dokładność i aktualność komunikacja w formie pisemnej i online.
  • Nasi pracownicy są profesjonalni, pro aktywni i elastyczni. Nasz personel łatwo rozpoznać dzięki identyfikatorom.
  • Wskazówki dot. egzaminu są łatwo dostępne. Naszym partnerom zapewnimy niezbędne wsparcie w przygotowaniu do egzaminów Cambridge English.
  • Informacje zwrotne od naszych klientów wykorzystujemy do ciągłego doskonalenia naszej obsługi klienta.
  • Państwa uwagi do naszych usług rozpatrujemy szybko i w sposób poufny w uzgodnionym terminie.
  • Nasze sale egzaminacyjne są przyjazne dla wszystkich kandydatów, dostępne, bezpieczne i czyste.
  • Proces rejestracji jest prosty i efektywny. Aby zapewnić Państwu najlepszą usługę udostępniamy możliwie najdłuższe terminy rejestracji.
  • Dane poufne takie jak informacje o naszych kandydatach, materiały egzaminacyjne itp. przetwarzamy z najwyższą troską i starannością, dbając o ich bezpieczeństwo.
  • Dbamy o pełna przejrzystość i dostępność informacji o kosztach egzaminów oraz wszelkich dodatkowych opłatach, takich jak opłaty za późne zgłoszenie.

Nasze standardy

Gdy do nas telefonujesz:

  • Staramy się odbierać połączenia możliwie najszybciej. Zawsze się przedstawiamy i jeśli to możliwe udzielamy pełnej odpowiedzi na zadane pytanie.
  • Jeśli nie znamy odpowiedzi na pytanie, zapisujemy otrzymane pytanie i odpowiadamy w ciągu dwóch dni roboczych. Jeśli żądana osoba nie jest aktualnie obecna, przekazujemy połączenie do innej osoby, która będzie w stanie udzielić kompetentnej odpowiedzi.
  • Jeśli zostawisz wiadomość w godzinach pracy biura, oddzwonimy do Ciebie w ciągu trzech godzin roboczych.

Gdy do nas piszesz:

  • Staramy się odpowiadać możliwie najszybciej jednak nie później niż przed upływem 2 dni roboczych.
  • Jeśli chcesz złożyć zażalenie na przebieg egzaminu  zgłoś je zaraz po zakończeniu testu do osoby prowadzącej egzamin lub skontaktuj się z nami w najbliższym możliwym terminie na adres egzaminy@lang.com.pl i opisz zaistniałą sytuację. Na Twoje zgłoszenie odpowiemy w terminie 2 dni roboczych.W sprawach wymagających przeprowadzenia szczegółowego dochodzenia termin ustosunkowania się do skargi to maksymalnie 30 dni, od momentu otrzymania wszystkich informacji na temat przebiegu zdarzenia. W tym czasie na bieżąco informujemy o postępach w dochodzeniu.
  • Nasze skrzynki e-mailowe sprawdzamy w dni robocze regularnie.

Gdy nas odwiedzasz:

  • Nasze biuro jest otwarte w dni powszednie w godzinach 9:00-17:00. Członek personelu obecny na miejscu odpowie na wszystkie Twoje pytania dotyczące egzaminu.

Administracja egzaminów Cambridge English Language Assessment w Platynowym Centrum Egzaminacyjnym

  • Kandydaci otrzymają potwierdzenie zapisu na co najmniej pięć dni roboczych przed egzaminem (chyba że jest to rejestracja późna tzw. late entry).
  • O możliwości odbioru certyfikatu lub o jego wysyłce na podany podczas zapisów adres kandydaci informowani są nie później niż pięć dni roboczych po otrzymaniu ich z Cambridge.